作者: awendy (彩虹之上) 看板: P_a_wendy
標題: 琳恩瑪蓮
時間: Tue Jun 1 11:14:12 2004

●琳恩語錄 Lene Says:

And I forget things, really easily, things like names and numbers and lyrics!

I eat too many burgers - McDonalds is a good thing. I was in Japan and I don’t
eat spicy food and I don’t eat fish (I grew up on fish so I’m kind of sick o
f that). If it hadn’t have been for McDonalds I probably would have starved to
death; I ate there everyday !'

我很健忘,而且是非常容易,...像名字,數字和歌詞都一樣!!

我有時候覺得自己吃了太多的漢堡-McDonalds is a good thing.在日本時不怎麼吃辣的
食物,而且不吃魚(我在充滿魚群的地方成長,所以覺得這樣反而有點兒噁心).如果找不
到麥當勞,我想我很可能會餓死;我在那兒每一天幾乎都吃這個呢!





http://www.maillist.com.tw/maillist/file/cuteflower/20000814081935.html


--

她 真的好妙喔 ;我想我一定會比較喜歡北歐的天氣的 XDD ..哈
彩虹之上 over the rainbow
--
夫兵者不祥之器物或惡之故有道者不處君子居則貴左用兵則貴右兵者不祥之器非君子
之器不得已相簿 http://www.wretch.twbbs.org/album 有佈景主題 速度很快於天下
矣吉事尚左凶事尚右偏將軍居左上將軍居右言以喪禮處之殺人之眾以哀悲泣之戰勝以
喪禮處之道常無名樸雖小天下莫能臣侯王若能守之萬物將自賓天地相合以降甘露民莫
之令而自均始制有名名亦既有夫亦將知止知止可以不殆R41076.Dorm.NHCTC.edu.tw海
awendy:真是謝謝小雞<某一天早晨..傳了another day給我耶>XD [04/06/01]
awendy:Lene Marlin 說..她最喜歡 這首歌 [04/06/01]
awendy:有趣的是..今天換我傳Play My Game 給小雞耶 ..哈 [04/06/01]
作者在 05/05/10 14:05:30 從 Dorm45.NHCTC.edu.tw 修改這篇文章

arrow
arrow
    全站熱搜

    郁萱 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()