I Believe I Can Fly 我相信我能飛翔

I used to think that I could not go on

從前我總認為我無法繼續

And life was nothing but an awful song

而人生僅僅是一首糟糕的歌曲

But now I know the meaning of true love

但現在我知道真愛的意義

I'm leaning on the everlasting arms

我依偎在永恆的臂彎

If I can see it, then I can do it

如果我看見它,那我會這麼做

If I just believe it, there's nothing to it

如果我相信它,根本沒有任何意義


(Chorus) 副歌

I believe I can fly

我相信我能飛

I believe I can touch the sky

我相信我能觸摸到天空

I think about it every night and day

我每天每晚的想著

Spread my wings and fly away

展開我的雙翼飛翔

I believe I can soar

我相信我能翱翔



I see me running through that open door

我看見自己奔過那道敞開的門

I believe I can fly

我相信我能飛

I believe I can fly

我相信我能飛

I believe I can fly

我相信我能飛



See I was on the verge of breaking down

我在分裂的邊緣

Sometimes silence can seem so loud

有時候沉默似乎變得大聲

There are miracles in life I must achieve

我必須實現人生中的奇蹟

But first I know it starts inside of me

但首先我知道它應該我的內心開始

If I can see it, then I can be it

如果我看見它,我會這麼做

If I just believe it, there's nothing to it

如果我相信它,根本沒有任何意義
arrow
arrow
    全站熱搜

    郁萱 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()